majjaeriksson

Idag, 2012 och imorgon

Kategori: Maja

Idag har jag varit i plugget nästan hela dagen. Först lyssnade jag på uppsatsventileringar mellan nio och tolv, en uppsats handlade om läsförståelse hos gymnasieelever, en om hästböcker och en om Frödings poesi. Intressant förmiddag faktiskt! Sen var vi på Linköpings stadsbibliotek där vi fick en liten specialvisning nere i arkiven bland exempelvis handskrifter från medeltiden. Fina saker alltså! Inte så mycket jag kan visa upp här dock... Så det får bli en liten tillbakablick igen.
 
Jag scrollade lite på måfå i arkivet, såå många blogginlägg där finns. Hittade några fina foton från den tjugoandra september tvåtusentolv. Samma foto i två versioner. En med färg och en svartvit.
 
 
 
 
 
 
Fina tycker jag!
 
Ikväll vankas det lite plugg och lite tv och sånt slappt och imorgon blir det fotomorgon (om vädret och känslan och så tillåter ni vet) innan pluggdag (om jag inte chockar och blir klar ikväll!? (skulle inte tro det)) innan kräftskivekväll med Philip, Lovisa och Martin.
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Trevlig kräfthelg Maja! Kram

    2014-09-04 | 20:21:45

Kommentera inlägget här: