majjaeriksson

Nedlagda ställen

Kategori: Maja

 
Igår såg Philip och jag på en läskig film (bild ovan). Den handlade om ett litet gäng som filmade på ett nedlagt mentalsjukhus. Vaktmästaren låser in dom och ska sen komma och släppa ut dom på morgonen. Hur läskig den var på en skala från 1-10? Nästan 10. Jag var till och med rädd för Philip när filmen var slut... Kanske var det då passande (eller inte) att checka in en nedlagd fabrik idag. Philip har någon grej för nedlagda ställen alltså. Är väl typ lika knäppt som det låter. Iallafall, jag visade honom Toka idag och sen visade han mig den här fabriken:
 
 
Kan till viss del förstå tjusningen med gamla ställen så där, men jag skulle aldrig närma mig ett sånt ställe efter mörkrets inbrott, det är ett som är säkert. Men nu var det ju ljust och skönt att promenera lite i höstluften.
 
Nu vankas det lite pannkakor och plugg här på duvedal. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Men oj vilken skräckis! Den måste verkligen vart hemsk om du till och med var rädd för Philip efteråt, haha! :D

    2014-09-22 | 10:41:00

Kommentera inlägget här: