majjaeriksson

Känslor och plugg

Kategori: Maja

I fredags fixade Philip en god drink åt mig. Sockerdricka, tranbärsjuice och lime. God och fin!

Jag är nu hemma i Sonnorp efter att ha varit helgbo i fyra nätter. Jag grät när jag skulle cykla hem... Om Philip ska resa bort eller värvas till armén? Nej då, inte alls. Vi kommer antagligen ses inom mycket kort. Jag ska bara flytta hem lite. Blir bara så (över)känslig ibland. Att cykla hem känns som att cykla från saga till verklighet lite. Herregud, jag hör hur larvigt detta låter. Men lite fint också, visst!? :S ;) Iallafall. Nu är jag hemma och tänkte plugga och se på tv och äta och fixa lite laxsallad till imorgon och så. Imorgon ska jag in till uni, det blir näästan en heldag. Och just det. Första kursen är avcheckad och jag är nog ett uppsatsämne på spåren. Såå, det känns skapligt positivt på skolfronten.
 
Hoppas att ni också har skapligt positiva fronter i era liv! ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Drink med paraflax! Himla fint!

    2014-09-22 | 20:27:28
  • Faster säger:

    Fin drink, tranbärsjuice är ju så gott!! Slurp!!

    2014-09-23 | 07:59:23
  • Moa säger:

    Å vad lyxigt med paraplydrink! :)

    2014-09-23 | 15:01:11

Kommentera inlägget här: