majjaeriksson

Burgare, solnedgång och vimplar

Kategori: Maja

Måndagsfrullen:
 
Cykelturen:
 
Jag tog tåget kl. 11.03.
 
Hoppade av i Linkan, tog bussen till uni, köpte kompendiet, tog bussen till stan och åt en burgare på Burger King.
 
Köpte strumpbyxor, bh, vimplar och hemliga saker.
 
Jag är inte så bra på att knata omkring på stan och speciellt inte ensam, så ganska fort tog jag tåget hem igen. Där jag fixade lite och läste lite och packade lite och så åt jag filmjölk med banan ute i solen.
 
Vid 18 hämtade Philip mig och efter att vi hade handlat lite åkte vi till Råssnäs och såg på solnedgången.

Och sen åkte vi hem till Philip där vi vimplifierade lite.
 
Och se så fint det blev! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Mysiga ni är.... Solnedgångskortet är ju så nice, får bli min nya bakgrund på jobbdatorn, okej va?;)

    2014-09-16 | 10:41:35
  • Moa säger:

    Så jättefint alltihop, speciellt vimplarna tycker jag :D

    2014-09-16 | 18:17:38
  • Freja säger:

    Så himla fint! Vimplar är så glada o festliga! :)

    2014-09-16 | 19:27:21

Kommentera inlägget här: