majjaeriksson

Ett julklappstips?

Kategori: Maja

Igår promenerade jag. Ovan ser ni ett försök till en promenadselfie. Den har väl nånting? ;)
 
Jag promenerade så långt som till Ica. Jag hade nämligen fått ett sms om ett paket som var lite för stort för att få plats i brevlådan. Ett paket från Adlibris, eller Addlibriss som hon på Ica sa.
 
Innehållande denna målarbok:
 
Med denna text:
 
Följd av en hel drös med typ såna här:
 
 
Här har jag färglagt lite:
 
Kul grej va!? Jag köpte alltså min från Adlibris för 102 kronor och jag ser framför mig hur jag kommer sitta och småmåla så fort jag blir uttråkad och kanske ta fram min fina målarbok istället för mobben i varje reklampaus. Känner ni någon som precis som jag måste ha något att göra helst hela tiden så kanske detta är ett bra julklappstips? :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    vilken trevlig målarbok!
    Är precis som du skriver bra julklapp!
    Kram

    2014-10-31 | 00:00:00
  • Freja säger:

    Åh! Den där har jag sneglat på minsann! Kul att få en recension :)

    2014-11-03 | 19:32:43

Kommentera inlägget här: