majjaeriksson

Bra söndagsstart

Kategori: Maja

Jag vaknade efter åtta, tände lite mysbelysning och såg på Nyhetsmorgon i sängen.
 
Jag åt frukost. Tre gånger tesked. Ägg, te och Risifrutti.
 
När jag precis hade ätit upp kom pappa hem med frallor. Lite otajmat alltså. Men jag tog en liten frallfrulle med. Kändes som en bra uppladdning inför nästa hotellfrukosthelg. ;)
 
Nu sitter jag och kikar lite i en ny bok jag fick i fredags; Barnbokens byggklossar. Kan nog vara användbar. Fast det blir inte så mycket plugg idag. Det är ju faktiskt söndag. Jag ska nog ta en ganska lång promenad ute i det där grå senare och sen ska ju den där hyllan bli svart. Mm, lite nytta men mest mys får det bli idag.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Lite nytta och mycket mys, låter topp! :)

    2014-11-16 | 12:50:23
  • Moa säger:

    Vilken lyxfrulle och mycket bra start på dagen! :) Jaa söndagar är riktiga mysdagar ;)

    2014-11-16 | 18:44:55

Kommentera inlägget här: