majjaeriksson

8 månader

Kategori: Maja

 
Kanalpromenad 2 november 2014.
 
Den andra februari stod jag på exakt samma plats som jag gör på bilden ovan. Jag väntade på en främling som jag hade smsat med i två veckor. Om jag var nervös? Jo, en del. Men så kom han, Philip, och vi hälsade och vi började promenera längs med kanalen och den där värsta nervositeten släppte rätt fort. Det blev en lång promenad. Vi gick sida vid sida och pratade väl om sånt där som man pratar om första gången man träffar någon. Och så skiljdes vi åt. Och även fast lite av nervositeten satt kvar och även fast jag fortfarande undrade vad jag höll på med så funderade jag på hur lång tid det behövde gå innan man fick höra av sig igen. Han hörde av sig redan senare samma dag. En månad senare frågade jag om han ville vara min pojkvän och det ville han. Det var åtta månader sen igår. Vi är det bästa jag vet.<3
 

Idag är det måndag och det innebär lite hemmaplugg och något väldans kul ikväll. Rapport kommer såklart imorgon!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åh vad fint! Grattis till er! <3

    2014-11-03 | 10:51:07
  • mormor säger:

    Så härligt att ni fann varandra! Grattiskramar!

    2014-11-03 | 12:11:42

Kommentera inlägget här: