majjaeriksson

Rumskompis

Kategori: Maja

Jajemen, jag har gått och fått en rumskompis. Om jag ska beskriva honom med fem ord så får det nog bli... hårig, mysig och lite väl på. Imorgon åker han hem till sitt och det känns helt okej faktiskt. Den jäkla katten puttade nämligen ner min lilla fina glassvan som jag har fått i present av Philip! :( Och kattskrället hårar ju ner en hel del och om man vaknar klockan tre på natten och bara kollar på mobilen så tror han att det är morgon och ställer sig på ens huvud tills man ger honom frukost/nattmat. Men visst är han mysig också, mister Pussel.
 
 
 

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Nämen lilla kissen då! Jag kan ta den om du tröttnar!! :-D

    2014-05-31 | 15:01:30
  • Moa säger:

    Men åh vilken mysig kisse! <3 jag är också spekulant om ni skulle tröttna :D

    2014-06-01 | 10:11:28

Kommentera inlägget här: