majjaeriksson

Bikini, häst och godis

Kategori: Maja

Imorse åkte jag och familjen till storasyster Lisa och hennes Matheus i Nyköping.
 
Vi gick på stan och jag handlade leggins, en kofta, denna långklänning:
 
Och denna bikini:
 
Efter stadsrundan och lite chill i lägenheten åkte vi mot stallet där Antonia, på bilden nedan, bor:
 
Där bodde också en himlans massa svalor som man fick ducka för:
 
Och två goa kalvar som ville slemma ner hela min hand:
 
Det blev ridpromenad. Mest var det syster som red, förstås:
 
Vi kom till ett coolt schakt med vatten som nästan såg så där exotiskt turkost ut:
 
När syster frågade om någon ville rida var jag visst på, mest för att jag var trött på att gå. Jag kände mig inte som världens smidigaste när jag skulle upp dock:
 
Men upp kom jag och lite mysigt var det. Tack för skjutsen den sista biten till stallet Antonia!
 
På hemvägen från Nyköping stannade vi vid bron och köpte godis. Så det är jag och godisskålen ikväll. Och kanske liiite plugg. Jag ser sommarlovet där borta vid horisonten och förstår väl att vi möts fortare om jag får lite gjort ikväll.
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Vilken trevlig dag hos Lisa!
    och vilken jättefin klänning!!!
    Kram

    2014-05-30 | 20:18:50
  • Moa säger:

    Vad fint och mysigt och så fin Antonia är!

    2014-06-01 | 10:13:22
  • Faster säger:

    Vilken härlig dag hos Lisa!!! O kanon fin klänning, du är bra på att hitta fina saker!! O tänk att du fick åka häst;)

    2014-06-01 | 19:36:33

Kommentera inlägget här: