majjaeriksson

Kalas och promenad

Kategori: Maja

Igår åkte vi till Askersund för vi skulle på kalas hos Ville som fyller 14 år imorgon!
 
Vi blev bjudna på taco:
 
Vissa av oss åt på en filt i solen:
 
Vi gav Ville en piltavla, så vi körde lite, med varierande resultat:
 
Till efterrätt fick vi kladdkakebrownies, grädde, glass och chokladmaränger. Här flinar födelsedagspojken för att han misslyckades med att blåsa ut ljuset, men sen klarade han det.
 
Villes kalas får 5 ballonger av 5 möjliga!
 
Igårkväll var jag "bara" hemma. Jag började peta lite i hemtentan, men blev mest tjurig, så jag tog en kvällspromenad. Bland vita bollar och hungriga mygg.
 
 
 
 
Sen somnade jag framför Sunes sommar.

Idag ska jag hänga med Philip. Får se vad vi hittar på!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad härligt och somrigt och vilket fint kalas! :)

    2014-06-01 | 10:10:13
  • Freja säger:

    Livet är en fest så att säga... :)

    2014-06-01 | 10:39:59
  • Faster säger:

    Hipp hurra för Ville!!

    2014-06-01 | 17:24:07
  • Ida - foto & häst säger:

    så härliga bilder!

    2014-06-04 | 17:53:19
    Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: