majjaeriksson

Min almanacka

Kategori: Maja

Idag fick jag ett mail som muntrade upp lite denna sjuka, varma och ensamma dag (jaa, jag tycker lite synd om mig själv). Almanackan som jag beställde för ett tag sen kommer komma på måndag! Kul! Jag tycker om almanackor! Det är så kul att få en helt ny och fylla i lite saker i dåtid, saker att se fram emot, skriva in födelsedagar osv. Denna gång känns det extra roligt för jag har bestämt lite själv hur min almanacka ska se ut. Jag gick nämligen (efter tips från Freja - tack Freja!) in på personligalmanacka.se och kollade och fixade lite.
 
Jag valde den minsta storleken, tycker alltid att det brukar räcka alldeles lagom.
 
Sen fick man välja färg och mönster och sånt till framsidan och vilken månad den skulle börja med:
 
Till insidan valde jag randigt. Men höll det grönt. Såklart. Och jag ville ha tydliga linjer mellan dagarna och så.
 
 
Lite sånt kan man fixa med om man går in på personligalmanacka.se alltså! Jag ser fram emot att se den live på måndag och börja fylla i de tomma dagarna med finheter!
 
/Almanacksnörden_91
 
Maja.

Kommentarer

  • Maria Eriksson säger:

    En sån vill jag också ha !!!
    Tänk om det kunde vara nytt år för mig också ;)
    Ska försöka komma ihåg länken till nyår :)
    Kram Mia

    2014-07-30 | 13:53:52
  • Freja säger:

    Så himla bra! Planera mera liksom!

    2014-07-31 | 00:50:22

Kommentera inlägget här: