majjaeriksson

Vimplar!

Kategori: Maja

 
Idag vaknade jag och kände att idag är en såå mycket bättre dag än igår. Visst, det som sög igår suger idag med, men vad fasen, man kan inte låta det vinna över en varje dag. Idag är jag vinnaren. Punkt.
 
Igår började jag med ett nytt pyssel och kanske var det redan där det började vända, humöret. Det är riktigt terapeutiskt bra att dyka in i ett litet projekt för mig. Då stannar jag upp och kan egentligen tänka på vad som helst, men då tänker jag mest på det jag gör där och då och det andra försvinner lite längre bort och blir iallafall lite suddigt och grumligt.
Jag ska göra vimplar! Ni kanske har sett att jag har vimplar längs taket i mitt rum!? Nu tänkte jag skapa egna. Så jag klipper helt enkelt till trianglar (två i varje tyg för att sy ihop sen) i lite roliga mönster. Vi får se hur det blir! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Härligt att humöret vänder till en vinnare, precis som du är! Och så fint det kommer bli, ser fram mot att se resultatet! :D

    2014-01-21 | 14:37:13
  • mormor säger:

    Heja Maja!
    Vad du är häftig som tar tag i livet/Kram

    2014-01-21 | 20:17:03

Kommentera inlägget här: