majjaeriksson

Vårväska

Kategori: Maja

 
En annan anledning (än bilderna i inlägget nedan) till att jag har dragit på mig en vårlängtan är att jag är sugen på att börja använda denna fina tygväska som jag fick i julklapp av kusinerna. Den är så fin tycker jag! Glad och vårig! Och visst, det vore ju inte helt åt fanders att börja använda den nu i vinterrusket... fast jo, nästan, det känns lite knasigt. Så den får vänta på våren den också!
 
Imorgon ska jag in till Linkan för föreläsning. Nice! Det blir bra det. Annars är fredag en dag jag ser fram emot nu. Då blir nämligen den där lilla festen, som blev intsälld senast, av. Trevligt trevligt!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken underbart fin en! :) och vad kul med en liten fredagsfest! :)

    2014-01-28 | 17:04:37

Kommentera inlägget här: