majjaeriksson

Macaroons!

Kategori: Maja

Igår gjorde jag och lillasyster Macaroons! Ja, inte riktigt från scratch då, för Ellen fick en förpackning Macaroonmix i julklapp (Tack Hedda!), men ändå.
 
Vi tillsatte ju ändå lite vatten och karamellfärg såklart och blandade samman allt och gjorde smörkrämen som ska vara emellan.
 
Och sprittsade ut. Och ja, Ellen ligger bakom de rosa och jag de gröna. Att hon alltid ska knäcka mig...
 
Vi fick ihop några fina. Tycker dock att de är finare än goda, vilket jag misstänkt hela tiden.
 
 
Kul att testa på!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åå vilka jättejättefina!! :) Och dom matchar ju tapeten perfekt! :D

    2014-01-04 | 18:01:13
  • Faster säger:

    Håller med om att de är super fina men jag o August köpte en gång o hujeda mig vad socker söta de var!!

    2014-01-05 | 19:06:07

Kommentera inlägget här: