majjaeriksson

I väntan på nytt

Kategori: Maja

Jag är inte mycket för att sammanfatta året som gått, speciellt inte nu så här 2 januari. Jag vill blicka framåt.
Men jag kände att jag ville blogga och det finns ju inte så mycket att ta av från 2014 än liksom. Jag har mest pluggat, promenerat lite, pysslat lite, kollat på en ny serie och sovit och ja, inte fotat så mycket. Så det får blir några foton från 2013 tänker jag. I väntan på nytt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okej, det där kändes ju helt okej ändå. Vad mycket fint!

Maja.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Superfina bilder! :)

    Vi borde ta upp fotogruppen igen och ge oss ut och fota något i vår :)

    2014-01-02 | 19:03:29
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se
  • Moa säger:

    Jättefina bilder från ett fint år! :)

    2014-01-04 | 18:04:06

Kommentera inlägget här: