majjaeriksson

Fikadejt!

Kategori: Maja

Halloj!
Efter att ha sovit lite för länge igår och sen pluggat duktigt, promenerade jag in till stan.
 
 
 
Efter att ha gått i nästan en timme nådde jag civilistationen och då stack det lite så där härligt i låren. Anledningen till min stadsvistelse var en fikadejt med en kompis! Det var mycket trevligt och gott.
 
Eftersom jag försov mig idag också (det är tydligen viktigt att man trycker på "Snooze" Och inte "Ok" om det är snooza man vill göra...) så har jag inte tid att sitta här egentligen. Men det enda jag har inplanerat idag är plugg, plugg och plugg, så det lockar inte riktigt att dyka in i det. Men man ska väl... Snart.
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Vi är duktiga på att fika med vänner du o jag ;))

    2014-01-14 | 18:59:00
  • Freja säger:

    Den där fikan var du verkligen värd efter vinterpromenaden! :)

    2014-01-14 | 20:15:15
  • Moa säger:

    Så mysigt att bryta av plugget med en riktig kompisfika! :D Det är grejer det :)

    2014-01-16 | 13:10:43

Kommentera inlägget här: