majjaeriksson

Bring it on

Kategori: Maja

Kvällens favoritfoto. Hamburgerbrödsdeg på jäsning, tulpaner och glögg.
 
NU är det 2014!
 
Fin kväll igår, som varje nyårsafton. Jag tycker att det är så mysigt att laga mat tillsammans allihop. Något man kanske borde göra någon mer gång än på nyårsafton? Mm. Bilderna gjorde sannerligen inte maten rättvisa, men jag kan berätta vad vi åt. Till förrätt blev det laxrulle med avokado- och äppleröra, till huvudrätt hamburgare med bröd, dressing, lyftpotatis och massa gott och till efterrätt fruktsallad med grädde och en pralin på det. Riktigt bra meny! Varje nyår när vi planerar menyn tänker jag att Det här är bannemej den bästa menyn hittills! Det blir så bra varje år. Och varje nyårsafton i hela mitt liv har jag firat med familjen och bästisfamiljen. Det är en såå fin tradition! Fint fint fint alltihop.
 
Nu är jag redo för 2014. Hoppas att ni hänger på här på bloggis!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Tack för en finfin nyårsafton! Det blir alltid så himla bra, vi blir nog bättre och bättre med åren tror jag! :)
    Ser fram emot att hänga med på bloggen även detta fina år, 2014!

    2014-01-01 | 18:36:35
  • Mormor säger:

    Jag hänger med ...ser alltid fram mot din blogg!
    Kram

    2014-01-01 | 22:40:22

Kommentera inlägget här: