majjaeriksson

Vill ha

Kategori: Maja

 
Vem har inte drömt om att äga en polaroidkamera!?? Jag vill ha en. Och jag vill ha en sån där på bilden. En sån där liten. Gul, rosa eller blå. Wow. Risken finns att det där blir mitt nästa köp. Den heter Instax mini 8 om någon vill köpa den åt mig... ;) Sen är jag rädd att man får köpa till själva filmen/pappret. Men ja, en sån där ska jag ha i min ägo innan sommaren!
 
Idag är det föreläsning mellan ett och tre och sen bokcirkel efter det. Det blir bra det! Jag ska strax ta och promenera till tåget. Ha en bra torsdag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Åh jaa.. Vill också ha en! Ska man eller ska man inte? ;)

    2014-02-06 | 21:09:23
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se
  • Faster säger:

    Wow, läcker o va häftigt!!!

    2014-02-07 | 19:40:24

Kommentera inlägget här: