majjaeriksson

Femtonde december

Kategori: Maja

Idag har jag vaknat hos Philip, haft svårt att gå upp på grund av alla kramar och druckit yoghurt i sängen.
Jag har 50-minuterspromenerat hem till Sonnorp utan att lyssna på några ord eller toner utan bara gått, och jag har nästan mött lillasyster i dörren.
Jag har småpillat med småpill i uppsatsen och läst mer och strukit under mer.
Jag har ätit varma mackor med ost och tomat och jag har duschat och jag har huttrat i tråkvädret.
Jag har lämnat pappa på hans jobb och hämtat mamma på hennes.
Jag har åkt till frisören och blivit nyklippt.
Och alldeles nyss avnjöt jag melliset nedan.
 
Maja.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Klippte du av varenda Tova? 😉 Får vi inte se en bild? Kram

    2014-12-15 | 20:34:13
  • mormor säger:

    Du verkar ha haft en aktiv dag!
    Blir kul att se din nya frisyr! Kram

    2014-12-15 | 21:52:35
  • Moa säger:

    Åh vilken mysig och bra dag du verkar ha haft! :)

    2014-12-15 | 22:24:41
  • Faster säger:

    Fullt upp alltså ;)

    2014-12-16 | 08:09:13

Kommentera inlägget här: