majjaeriksson

Fem svartvita från idag

Kategori: Maja

Hej på torsdagseftermiddagen!
 
Jag har haft en himlans bra dag så här långt (och har ingen anledning att inte tro att det ska fortsätta så).

Jag åt god frulle imorse så där strax före halv nio. Visst får man äta pepparkakor till frukost varje morgon hela december? ;)
 
Sen åkte jag in till Linkan och universitetet där det var seminarium 10.15-12. Igår skulle vi lägga upp 1-2 sidor av våra uppsatser, någon del som vi ville att någon skulle läsa liksom. Och idag pratade vi om det helt enkelt. Det blev bra diskussioner och jag fick lite nya bra saker att fundera på.
 
Sen åkte jag in till stan i Linköping där jag mötte upp Ellen. Vi åt lunch tillsammans. Kycklingtoast!
 
Huvudsyftet var dock att hon skulle hjälpa mig att shoppa. Julklänning och skor. Det blev ingen klänning men skor köpte jag. Dr.Martens för vinterbruk (dönöjd!). Jag köpte också leggings med fleecefoder (strumpbyxorna var slut, men under så där höga skor kan man ju möta leggingsarna med vanliga strumpor tänker jag), bra grej!
 
Vi hängde väl på stan drygt två timmar innan vi tog tåget hem till Motala och cyklarna hem till Sonnorp och väl hemma åt vi nyponsoppa med glass och biskvier. Gött gött!
 
Nu har jag just ägnat mig åt lite skovård och snart ska jag åka iväg igen för kvällsmys med världens bästa Philip. Vilken torsdag va!? Hoppas att just din dag också varit superb! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken jättemysig torsdag! <3 och såklart ska man käka pepparkakor heeeela december! :)

    2014-12-05 | 13:01:18
  • Faster säger:

    Wow , snygga pjuck👍

    2014-12-10 | 18:01:14

Kommentera inlägget här: