majjaeriksson

Det här med julklappar...

Kategori: Maja

En födelsedagspresent från Philip, till hans kompis, inslagen av mig. Fin va!?

Visst är det svårt det här med julklappar!? Jag tycker verkligen det. Jag är ju ingen person som gillar att shoppa heller och jag har ganska svårt att komma på vad jag själv önskar mig. Och man vill ju ge något bra och det värsta som finns är ju när det blir så tydligt ojämt, att det åt ena hållet ges något dyrare. Men det kanske inte behöver vara så svårt. Ellen och jag har redan köpt julklappar till varandra, tillsammans, vi vet visserligen vad vi kommer få, men det är något vi vill ha och lite överraskningar kommer man ju ändå få den där dagen. Philip och jag har också pratat oss samman och kommit på något smart som vi ska köra på. Vi ska ge varandra någon liten gåva, för kanske 50-100 kronor och så ska vi ge varandra varsin lördag i början av nästa år. En dag då man planerar in allt från frukost, lunch, middag och någon aktivitet. Det känns jättebra och mysigt och fint och inte alls lika ångestit!
 
Trevlig luciakväll från mig till er! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Ni är så kloka du och Philip, vilken bra idé med en upplevelselördag!!

    2014-12-14 | 00:09:06
  • Faster säger:

    Åhhhh så bra med att ge varandra en lördag!!!! Tror allt jag ska sno den idéen ;)) Du / ni är så finurliga ... Tummen upp på de!! Kram

    2014-12-16 | 08:14:37

Kommentera inlägget här: