majjaeriksson

Sur fisk och sånt

Kategori: Maja

Pappa hade köpt frullefrallor idag morgonen.<3
 
Smaka surströmming - check!
Japp, nu har jag provat surströmming. Jag fick en liten bit fisk på ett hårt tunnbröd med lite annat på. Det smakade.... mest väldigt salt. Gott var det inte, men det luktade ju betydligt värre än det smakade, men nje, den där lille biten jag fick i mig kan mycket väl vara den första och sista. Men det bjöds på annat gott, och trevligt var det! :)
 
Idag är det plugg som gäller. Har en skrivuppgift på 3-4 sidor som måste vara klar imorgon kväll och jag har varken börjat eller riktigt förstått uppgiften... Och ändå ska jag på biodejt ikväll!? Jajemen! Jag prioriterar saker som gör mig glad i hela lilla kroppen och tänker att plugget, det fixar sig till slut.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Bra prioriterat, helt rätt :D Du klarar skolan så fint ändå ska du se ;)

    2014-08-27 | 16:55:58
  • Freja säger:

    Håller med syrran! Allt löser sej så bra! :)

    2014-08-27 | 21:27:02

Kommentera inlägget här: