majjaeriksson

Regnblommor

Kategori: Maja

Promenaden hem här på måndagsmorgonen blev lite blötare än jag hade tänkt. När regnet kom i kapp mig hade jag väl egentligen tre val. Söka skydd. Springa. Gå i vanlig takt. Jag valde ett fjärde. Att stanna lite då och då för att fota. Trots att regnet letade sig in under mina kläder och blötte ner kameran mer än vad som nog egentligen är bra, kunde jag inte låta bli.
 
Här hade det inte börjat regna än. Men visst kunde jag ana att det var på gång.
 
Sen kom regnet. Det finaste med regn är nog att det gör alla naturens färger ett snäpp starkare.
 
 
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Det är ändå fint med regn... (btw, I´m back in bloggbuissness!)

    2014-08-26 | 08:12:57
  • Malin Aurora säger:

    Så vackert!

    2014-08-26 | 09:02:50
    Bloggadress: http://vildblommor.blogg.se/
  • Moa säger:

    Det är ju såå fint med regn! <3

    2014-08-26 | 11:51:33
  • Fanny säger:

    Fina bilder :)

    2014-08-26 | 16:23:56
    Bloggadress: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här: