majjaeriksson

Lunchpromenad

Kategori: Maja

 
Igår rymde jag lite från det där dokumentet med det irriterande, blinkande lilla strecket.
 
Jag tycker att det är fint att hitta detaljer i naturen som jag tycker om. Och jag tror att jag är bra på det.
 
När jag såg detta tänkte jag att 'det är tur att iallafall någon kör så det ryker'.
 
Mysiga grässtrån:
 
Cikoria, tror jag. Om man har brist på kaffe kan man göra något kaffeliknande av Cikorians rot.
 
Avlutar med ett försök till en vacker-vy-selfie:
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Vår underbara natur !!! Trevlig helg!! Kram

    2014-08-29 | 13:21:08
  • Moa säger:

    Vilken härlig lunchpromenad och såå fina bilder!! :D

    2014-08-29 | 19:39:17
  • mormor säger:

    Du skriver och fotar så fint, jag blir så glad och väl till mods. Kram

    2014-08-29 | 19:39:42
  • Freja säger:

    Åh så vackert!

    2014-08-30 | 20:31:31

Kommentera inlägget här: