majjaeriksson

Ljusglimtar

Kategori: Maja

 
Det finns ljusglimtar även i halsböldsland. Igår kom finaste Philip och kramade om mig och jag kände hur hela jag blev en gnutta friskare så fort jag såg honom. En stund senare kom mina fina systrar hem från Göteborg och med sig hade de en krya-på-dig-korg åt mig! Det gjorde mig glad! Tyvärr är godsakerna inte lika välkomna enligt min hals än, så jag får spara. Men snart. Snart ska jag frossa i godis. Och mat. Och allt annat jag vill frossa i.
 
Idag är det sista dagen på sommarjobbet. Klockan fyra får jag sommarlov. Det känns konstigt när jag varit sjuk så här på slutet... Men innan dess var det ju en bra jobbsommar (om en lite väl varm emellanåt). På mitt sommarlov tänker jag vara frisk!
 
Vad roligt att ni också tyckte om tillbakablickande förresten, då gör vi om det snart!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja nu har du godis som motivation för tillfrisknande iaf! :) vilka fina systrar!!

    2014-08-08 | 13:53:03
  • mormor säger:

    Vilka syrror och vilken Philip, du blir nog bra snart.

    Kramar från mormor, tänker på dig!

    2014-08-08 | 22:40:46

Kommentera inlägget här: