majjaeriksson

Kompislunch

Kategori: Maja

Fin-Moa!
 
Eftersom jag var sjuk i fredags, på sommarjobbets sista dag, var jag inte helt klar där. Förrän idag. Moa hämtade mig och vi åkte till jobbet för att lämna nycklar och skriva under min sista lönerapport, japp jag vill faktiskt ha lön för två dagar i augusti! ;) Det kändes konstigt att åka tillbaka utan att vi skulle jobba. Områdeschefen sa att vi var välkomna tillbaka nästa sommar. Trevligt, men vi får väl se, sa vi! ;)
 
Efter det lilla ärendet åkte Moa och jag till stan och åt lunch. Bakad potatis med räkröra blev det. Tack Gulle-Moa, för en bra jobbsommar och en fin lunchdejt idag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Tack själv bästaste du för en toppensommar och fin lunch idag!! :D <3

    2014-08-12 | 18:51:55

Kommentera inlägget här: