majjaeriksson

Återbesök och utflykter

Kategori: Maja

Imorse var jag på återbesök på sjukhuset. Jag är ju frisk nu, så besöket gick fort. Jag gapade och fick höra att det såg bra ut. Om jag skulle få besvär med halsen igen så måste jag fort komma tillbaka dock. Men det hoppas och tror jag att jag slipper! Efter sjukhusbesöket hämtade jag upp min vän Anneli på Ikanohusets parkering och vi åkte mot Söderköping. För att äta glass såklart!
 
För mig blev det godingen nedan. Chokladsvängen heter den och jag kan tänka mig att rekommendera den till en vän.
 
Det var bra väder när vi kom. Men ganska snart kom regnet. Och inte så lite heller. Men det var ganska mysigt att sitta där under tak och lyssna på smattret. Och se en gubbe med en väska över huvudet.
 
När det blev lite uppehåll, eller när det iallafall minskade lite, lämnade vi glasscaféet och tog ett litet stopp i en liten butik innan vi tutade hem igen. På hemvägen stannade jag till på Ikano/Ikea och shoppade lite småsaker, som underkläder exempelvis. Nu är jag hemma igen! Bra utflykt! :)
 
Imorgon ska jag ut och åka igen. Jag och Philip tänkte nämligen åka Vättern runt. Alltså med bil. Det ska bli så mysigt och kul! Rapport kommer!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Härligt Maja att du är frisk :)

    2014-08-15 | 10:26:21
  • Freja säger:

    Så bra att du är frisk o så bra med glass!

    2014-08-15 | 22:02:02

Kommentera inlägget här: