majjaeriksson

Valborg

Kategori: Maja

Min morgonutsikt.
 
God morgon! Idag är det Valborgsmässoafton och jag tänkte fira tillsammans med Philip ikväll. Kanske tillagar vi något gott, för det är såå mysigt och kul att laga mat ihop. Kanske går vi hand i hand in till stan och lyssnar på gubbar som sjunger, stirrar in i en brasa och blickar upp mot fyrverkerier. Ja, fint låter det! Jag har målat naglarna valborgsmässiga; alltså vårgrönt med en touch av konfetti:
 
 
 
Innan det blir kväll får det bli en del plugg iallafall, men äntligen känns det som att jag har kommit någon vart med den där uppsatsen. Så nu känns det bättre! Det blir nog en promenad i den där gröna explosionen idag med, jag tycker ju om den!
 
Hoppas att ni får en bra dag och kväll!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Så fint och härligt! Hoppas att du får en riktigt fin valborg! Vi ses snart! Kramis

    2014-04-30 | 11:37:15
  • Fotograf Maria Carlsson säger:

    Fina bilder!! Passa på och njuuut!

    2014-05-01 | 16:04:38
    Bloggadress: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här: