majjaeriksson

Sommarjobb

Kategori: Maja

God morgon!
 
Jag har glömt berätta att jag fick ett mail för ett tag sen. Ett positivt sommarjobbsmail! Jag ska jobba på samma ställe och med samma sysslor som jag gjort förut. Alltså ta hand om Västers gröna ytor. Och Moa kommer knega vid min sida. Känns himla bra!
 
Lite så här såg det ut förra året:
 
Fullastat på lilla elis:
 
Före Moa och Maja:
 
Efter Moa och Maja:
 
Regn och skratt vid container:
 
Mot gräsmattornaaaa!
 
Bra jobb. Bra betalt. Bra kollega. Det ser ljust ut! Vi börjar den 16 juni och slutar den 8 augusti. Vilket jag tror betyder att jag borde ha lite tid, både innan och efter, då det liksom inte ens existerar något plugg. Lite sådan tid förtjänar man ju också!
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Härliga dagar och härlig sommar-TOPPEN Maja!
    Kram Mormor

    2014-04-25 | 10:20:05
  • Moa säger:

    Åh vad jag längtar till sommaren nu!! Va kul vi ska ha och så fint det kommer bli i år igen!! :D

    2014-04-28 | 08:56:29

Kommentera inlägget här: