majjaeriksson

Måndag.

Kategori: Maja

 
Min frukoststund.

Som ni ser hade jag en helt okej frukoststund imorse. Jag älskar frukoststunden. Det är den bästa tiden på dagen. Efter frullen var det dags för plugg. Jag läste lite och det gick väl lite framåt, kanske. När det blev lunchtid gjorde jag ugnade grönsaker och lax som jag åt ute i solen och sen pluggade jag lite till ute på en filt. Strax före tre cyklade jag in till stan för en fika med min vän Anneli. Det var ett tag sen vi sågs nu, så det var på tiden! Efter halv fem cyklade jag ner till Korpen för ett spinningpass. Det var en ny instruktör och det blev ett gött pass. Efter det cyklade jag hem (hua!). Hemma blev jag serverad hamburgare och nu har jag precis duschat av mig. Nu ikväll ska jag försöka plugga lite till, men den här uppsatsen gör mig bara arg, så det går inte så bra just nu. Jaja, en bra dag har det varit iallafall! Hoppas att ni också har haft en bra dag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Maja! Din blogg gör mej så glad! O tack vare dej ska jag nu ställa klockan en halvtimma tidigare o se till o få en go frukoststund! Värt! Tack!

    2014-04-28 | 22:23:04
  • Moa säger:

    Det låter som en jättefin dag! Lycka till med uppsatsen nu :)

    2014-04-30 | 11:45:37

Kommentera inlägget här: