majjaeriksson

Gran Canaria

Kategori: Maja

Nämen tjenare!
 
Nu är jag hemma i Sverige och Motala igen! Moa och jag har verkligen haft en supervecka på Gran Canaria. Allt har gått så bra och varit så underbart! Med det sagt varnar jag för bildbomb och låter kameran tala:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, ni ser ju! Fiiiin semestervecka minst sagt! :D
 
Och nu surfar jag på semestervågen och tränger undan pluggtankar och åker till en fin kille ikväll istället! :)
Livet är fint ni!
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Härligt att ni haft det så bra!!! Fina bilder !!! Alltid kul med nya minnen till minnesbanken !!

    2014-04-05 | 15:32:09
  • mormor säger:

    Välkommen hem!
    En härlig resa har ni haft, det syns!
    Finfina bilder.
    Kram

    2014-04-05 | 19:38:34
  • Moa säger:

    Tack bästa du för en underbar vecka!! :D Det är tomt utan dig nu!! <3

    2014-04-06 | 17:43:17
  • Freja säger:

    Amen jag dör! Hur gött har ni haft det liksom??? Bästa brudarna på bästa semestern ser det ut som! Ohlala! :D

    2014-04-06 | 21:38:52

Kommentera inlägget här: