majjaeriksson

Fina Tokanäset

Kategori: Maja

Ja, det blev några riktigt fina timmar i Toka med mamma, lillasyster, mormor, moster och kusin Ville.
 
Jag tog tempen på Vättern, men blev inte det minsta sugen på ett dopp.
 
Vi planterade blommor, räfsade löv och gjorde fint.
 
 
 
 
Fru And hälsade på på bryggan.
 
Lunch.
 
Jag promenerade runt den lilla udden. Och jag tänkte att tänk att jag nu fyller kameran med så många bilder, fast jag fotat här så många gånger förut och varit här så mycket under hela mitt liv. Det är ju lite knasigt. Men mest fint.
 
Fina båthyttar får avsluta.
 
Tack ni inblandade! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad mysigt det ser ut och så fint ni gjort! :)

    2014-04-28 | 08:53:39
  • Ida säger:

    ser jättefint ut!

    2014-04-28 | 09:58:21
    Bloggadress: http://tradeskins.blogg.se
  • mormor säger:

    Tack Maja-för trevlig samvaro, all hjälp samt de fina bilderna/Kram

    2014-04-29 | 21:31:26

Kommentera inlägget här: