majjaeriksson

Utflykt!

Kategori: Maja

Idag blev det lördagsutflykt! Jag tog Östgötapendeln (x2) till Tranås där Carro och jag åkte vidare med bil till Gränna.
 
Vi knallade upp på berget och fick se en fin utsikt över staden och vattnet:
 
Lunchutsikt:
 
Sen hängde vi i hamnen lite:
 
 
 
Och självklart köpte vi polkisar, min skörd:
 
Sånt här fint svishade förbi fönstret när jag senare åkte pendeltåg hem igen:
 
Bra dag!
 
Imorgon blir det utflykt igen. Fast norrut. Jag ska åka upp till Askersund, där kusinerna och för tillfället lillasyster bor, för att sedan åka vidare till Örebro där kusin Hedda ska lira fotboll. Yepp yepp. Hoppas att ni också känner att ni är mitt i en bra helg! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Å vad fint, vilken mysig helg och utflykt :)

    2013-09-15 | 21:41:10

Kommentera inlägget här: