majjaeriksson

September

Kategori: Maja

 
Det blev en promenad för att fira in september nyss. Eller nått. Något väldigt olyckligt hände dock under promenaden. Jag tog upp fånen, för att fota med den, och tappade den rätt ner på grusvägen. Tyckte den hade klarat sig och blev lättad. Men nej då, den hade spruckit på det lilla stället där den absolut inte får spricka, på kameran! Jag kan ju fortfarande använda kameran som sitter på framsidan av mobilen, men det är ju inte lika kul eller lätt! Så himla surt bara. Blöh! Antar att någon tyckte att jag använder iphonen för mycket och systemkameran för lite, så jag tog åt mig och fotade lite "på riktigt".
 
 
 
 
Ha det!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Aj,AJ så synd... Hoppas det fungerar att ringa och smsa i alla fall/kram

    2013-09-01 | 14:00:51
  • Faster säger:

    Attans otur!!!

    2013-09-01 | 18:28:16
  • Moa säger:

    Rackarns vilken otur!! :(

    2013-09-01 | 18:45:15
  • Freja säger:

    Stackars telefonen! Men du, det går att laga! :D

    2013-09-02 | 19:47:13

Kommentera inlägget här: