majjaeriksson

Hemtenta

Kategori: Maja

 
Hemtentamen Litteraturhistoria.
 
Japp. Det känns kul att få skriva en hemtenta faktiskt. Men läskigt också. Och inte helt lätt. Jag har iallafall skrivit mitt namn på ett dokument och börjat fundera. Men det kommer gå bra det här. Jag har ju till fredag på mig och jag kan ta det lugnt. Det räcker med att fundera och börja reda ut vilken text jag ska använda under vilken fråga och så vidare idag. Ni håller väl tummarna för mig va!? Jag kan nog behöva några faktiskt.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Klart jag håller tummarna!✊

    2013-09-28 | 20:10:35
  • Freja säger:

    Kommer gå super! Håller tummarna lite iallafall ;)

    2013-09-28 | 20:30:50
  • Moa säger:

    Jag håller tummarna!! :) Jag tror du klarar det där galant :) Lycka till!

    2013-09-29 | 14:50:46

Kommentera inlägget här: