majjaeriksson

Du är självklar för mig

Kategori: Maja

 
 
 
 
Fotade ju lite annat än spindlar igår. Som ni ser ovan! Det blir mer och mer höst och jag tror att ag tycker om det. Det var ju en himlans bra sommar och jag känner mig redo för myshöst! :)
 
Idag har jag varit inne på en liten föreläsning och nu tänkte jag (faktiskt) plugga lite. Imorgon är det hemmadag och på kvällen ska mamma och jag på kalajs till kusin August som fyller år. På lördag blir det nog utflykt med kompis Carro, kanske till Omberg eller Gränna. Vi får se lite. Men en utflykt tycker jag känns oerhört lockande hur som. Japp eller nepp, plugga var det!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Visst är det fint att det börjar bli lite höst! Jag ser både gula och röda löv när jag cyklar till skolan, och det är riktigt kyligt på mornarna, mysigt! :)

    2013-09-12 | 16:02:42
  • Faster säger:

    Wow vilka läckra spindlar , här på landet igår morse var det massor av spindelnät .. Så vackert!! Ses imorgon på kalaset, välkomna!!

    2013-09-12 | 21:45:13

Kommentera inlägget här: