majjaeriksson

Utsikten från mitt fönster

Kategori: Maja

 
Ja, det där är utsikten från mitt fönster nu. Förutom lite fågelkvitter är det alldeles alldeles tyst. Jag stannade hemma idag. På schemat står det att det är en heldag med konst, men jag är inte på topp, hjärnan är lite tung och näsan lite rinnig och halsen lite arg. Så jag kände inte för det. Istället är planen att hänga här i rummet. Idag och imorgon. Plugga till konsttentan på lördag och försöka ha det ganska skönt och förhoppningsvis må lite bättre på lördag helt enkelt. För då ska vi ju till Nyköping igen också!
Igår lämnade jag däremot hemmet. Jag var på föreläsning mellan ett och tre, och innan dess åkte jag tåg med C och pluggade på hans kontor och åt lunch med honom. Det var ganska fint det. Trots att jag inte var på topp då heller. Men nu ska jag bli det och så ska jag få toppenkoll på konsten också!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad mysigt det låter! :) lycka till på tentan imorn! Jag ska hålla tummarna för dig!

    2013-10-11 | 13:41:53

Kommentera inlägget här: