majjaeriksson

Nyköping

Kategori: Maja

Tidigt imorse körde jag in till universitetet för tenta. Det gick tyvärr sämre än väntat. Jag hade otur med frågorna som man kan ha ibland. Men vi får se. Hoppet lever, ni vet. Jag fick dock reda på att jag klarade hemtentan i litteratur idag. Bra bra. Iallafall. Efter tentan åkte jag in till Ikano/Ikea och väntade där tills lite släktingar dumpade av lillasyster som fick hoppa in i min bil och så fortsatte vi i två bilar till Nyköping och Lisa och Matheus. Där blev det lite paketöppning och smörgårdstårta och sen gick vi ut och kollade in Nyköping lite.

Det var himla fint i hösten. Vi gick längs en fin å.
 
Farfar och pappa promenerar.
 
Nyköpingshus:
 
Någon självgod person hade klottrat lite:
 
Efter den härliga promenaden var vi tillbaka i lägenheten och fikade och hade det fint innan det var dags att åka hem. Bra dag!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Håller med, en härlig dag hos Lisa och Matheus i deras vackra hemstad.

    2013-10-13 | 13:14:09

Kommentera inlägget här: