majjaeriksson

Fina böcker, filosofi och fotografering

Kategori: Maja

 
Idag hämtade jag ett ganska tjockt paket från adlibris. Det innehöll böcker som vi ska läsa i litteraturvetenskapen nu. Jag gillar när böckerna är fina på framsidan, som Mrs Dalloway av Virgina Woolf. Man blir nästan sugen på att bli typ grafisk designer. Fast det tror jag att min lillasyster kommer bli, hon är duktig hon!
 
Idag har jag varit på filosofiföreläsning, klurigt, klurigt. Och efter det fotade jag några klassisar som sitter i ett utskott och ville ha hjälp med en bild. Det blev fint!
 
Trevlig kväll!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Härligt med tjocka bokpaket, det hör liksom hösten till :)
    Och vad kul med fotouppdrag, du är så duktig!! :)

    2013-10-24 | 17:30:33
  • Freja säger:

    Bra bra bra bra bra! Virginia Woolf! Bra bra bra! Maja, bra bra bra bok! Bra bra bra författarinna! Hoppas du gillar den! :D

    2013-10-25 | 21:20:28

Kommentera inlägget här: