majjaeriksson

Igår

Kategori: Maja

 
Igår var det utflyktsfredag! Jag tycker om ordet utflykt, det låter så mysigt och fint. Och det var det också! Mamma och jag tog först östgötapendeln till Norrköping.
 
Där blev det lyxfrukost för mig. Alltså endast en chokladcrossiant.
 
Och sen hoppade vi på ett annat tåg, mot Nyköping och storasyster. Där fick vi lite mer frukost.
 
I Nyköping spenderade vi mest tid på stan. Shoppade och åt lunch och shoppade lite till. Här ser ni fina hus på Lisa och Matheus gata.
 
Och här kommer en bild på det jag handlade. Lite dålig bild, men äsch.
En mörkgrön sammetsklänning, både skön och fin enligt mig.
En liten prydnadshippiebil, jag ska gå till en bilaffär och säga att jag vill ha en riktig sån.
Svarta strumpbyxor med fleecefoder, superuppfinning!
Och sist, men inte minst, skor! Dom är lite varma iallafall och det står ju Maja på dom!
 
Klart slut!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken underbart mysig utflyktsdag ni verkar haft! :) Nyköping ser jättemysigt ut och vilka Majiga o fina grejer du shoppat :)

    2013-11-02 | 12:26:43
  • Faster säger:

    Wow vad mysigt ni haft det, Nyköping verkar vara en fin stad.

    2013-11-03 | 12:57:09
  • Freja säger:

    Vilken underbart fin dag du har haft! Utflykter är allt bra toppen!

    2013-11-03 | 19:33:01

Kommentera inlägget här: