majjaeriksson

En helg i Dalarna

Kategori: Maja

God kväll!
 
Nu är jag hemma efter en helg i Falun hos min kära vän Moa. Vi har haft en alldeles ypperligt trevlig helg.
 
Kvällsmys:
 
Morgonmys:
 
Promenad upp på Lugnet:
 
Vacker utsikt:
 
Te- och macklunch:
 
Och ännu lite mer fint:
 
Förutom dessa bildbevis så har vi till exempel spelat ett parti rafflande Yatzy, sett två filmer - den ena knäppare än den andra, sett Idol, ätit på resturang en kväll - Moa blev besatt av ceasardressingen hon fick och jag var också nöjd med min börgare, varit på stan och hängde på låset för stan öppnade visst tolv, lunchat grillad macka på stan och cyklat/åkt lite pakethållare. Haft det fint helt enkelt.
 
Tack MoaKompis! Jag är glad enda in i hjärteroten för att du finns!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Det låter som du har haft en riktigt härlig helg!
    Kram

    2013-11-17 | 23:05:32
  • Moa säger:

    Tack själv fina du för en fantastisk helg! :) Jag är så glad att du finns!! :)

    2013-11-18 | 15:31:50
  • Freja säger:

    Jag blir så fruktansvärt avundsjuk att jag inte ens kommer på någon bra kommentar. Men iallafall: fantastiskt fint Maja och Moa, godingar!!

    2013-11-19 | 21:56:33

Kommentera inlägget här: