majjaeriksson

Fredag

Kategori: Maja

Hej! Här kommer lite fint från igår:
 
Började dagen med en liten fotostund och sen redigering och frulle på det:
 
Jag solade lite och det gjorde Bus med:
 
Vi har köpt badmintonutrustning och nät och igår blev det match:
 
Solrosorna växer på:
 
Hälsade på fårisarna i hagen. De har det så fint där ute!
 
Farmor och farfar hälsade på och tydligen har jag namnsdag nu i helgen så jag fick en lott (tyvärr nit) och 100 kronor. Gulligt!
 
Det var väl en hel del fint!?
 
Idag MÅSTE jag plugga. Den där motivationen råkar vara på vift. Och att vänta på ett tentaresultat gör det inte bättre... Men det vankas tentor i början av juni så jag MÅSTE.
 
Imorgon blir det iallafall en dag att se framemot! Kika in igen så får ni se! :)
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: