majjaeriksson

En skadad Åke och en mening på ett element

Kategori: Maja

Hej!
 
Här kommer en tråkig och en rolig nyhet från mitt rum. Vi börjar med den tråkiga!
 
Igår upptäckte jag att Ståtlige-Åke (solrosen) var lite skadad, till och med lite borta (haha). När jag kikade på undersidan av bladet såg jag en liten grön larv. Ganska charmig och säkert jättemätt och nöjd, men den blev utkastad! Hoppas Åke hämtar sig!
 
 
Nu över till den roliga nyheten! Jag upptäckte att det går att sätta kylskåpspoesi på element! Toppen tänkte jag och skrev en liten tokig mening!
 
 
Trevlig helg, imorgon är det juni!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    En sån oförskämd larv! Charmig eller ej! Stackars Åke. Hälsa att han kryar på sej från mej! :)

    2013-06-01 | 00:06:22
  • Faster säger:

    Håller tummarna att Åke repar sig!!

    2013-06-01 | 09:57:59

Kommentera inlägget här: