majjaeriksson

Bland vita bollar och gröna klöver

Kategori: Maja

 
Idag när jag vaknade kände jag bara inte för att åka in på föreläsning. Så jag struntade i det. Det är ju frivilligt. Så jag stannade hemma. Låg och drog mig lite. Fixade till en god smoothie. Pluggade. Det är tenta på lördag. Inte ens omtenta. De har lagt in en ordinarie tenta på en lördag. Så kan det vara. Men nu har jag pluggpaus. Gick ut på Östgötaslätten bland vita bollar och gröna klöver. Jag trivs där. Och tänker att det är där jag mår som bäst.
 
 
 
 
 
Det är inte bara min bästa undanflykt. Det är det bästa jag vet.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Bra val! Njut av den valfriheten, sjukt bra!!

    2013-05-30 | 17:25:30
  • Moa säger:

    Så underbart! Bra val tycker jag med! Vad kan vara bättre i livet än att göra det man verkligen tycker om!? :)

    2013-05-30 | 22:05:22

Kommentera inlägget här: