majjaeriksson

Pyssel!

Kategori: Maja

Godkväll!
 
Jag har börjat med ett nytt pyssel idag! Som vanligt börjar det med att mamma har en fin idé, som jag sedan nappar på och kör på!
 
På en vägg har vi en platta som för tillfället är randig. Men nu är mamma trött på den, så jag har fått äran att göra en ny design.
 
Jag nåltovar bollar som ska täcka plattan!
 
 
Den är bilden gör mig verkligen glad! Var den inte härlig!?
 
Ikväll har jag kommit längre än så där. Det går fort framåt det här, men jag har mååånga bollar kvar. Vi får se när det blir klart, för, som mamma sa, "det här är ju bara terapi, du har ju annat att göra också".
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilket roligt pyssel! Och vilken klok mor du har! Dka bli kul o få se resultatet!

    2013-03-17 | 22:24:04
  • Moa säger:

    Vilken kul idé! Det kommer bli superfint!

    2013-03-18 | 09:30:18

Kommentera inlägget här: