majjaeriksson

Show och Avslutning i Närke

Kategori: Maja

 
 
Igår var det show i Hallsberg. Min kusin Aston går i gymnasie där och igår spelades studentshowen upp för allmänheten inklusive mig. Dom var superduktiga hela bunten och det var en riktigt härlig show som gjorde mig glad. På bilden längst ner (här ovan) ser ni Aston längst till vänster (minus tanthuvudet). ;)
 
Även idag har jag varit i Närke. Nästa kusin i skaran slutade nämligen 9:an uppe i Askersund och där firar dom det med att springa ut och åka efter traktorer. :)
 
Vädret var väl sådär... Men är det avslutning så är det! Här är mina skor och godis till Hedda:
 
Sa jag avslutning? Jag menade paraplyparty!
 
Där någonstans ska Hedda stå... Haha:
 
Sen blev det mumsig mat och mys hemma hos kusinerna:
 
Fler onsdagar och torsdagar borde vara så här festliga tycker jag! :)

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Ja, visst var det trevliga dagar, trots allt regn.

    Kram

    2013-06-13 | 23:05:18

Kommentera inlägget här: