majjaeriksson

Loppis

Kategori: Maja

Halloj!
 
Jag kickstartade min dag med havregrynsgröt och godis till frukost och sen blev det ett pass i Fålehagen med Calle. Kämpigt idag, men bra sällskap! Väl hemma igen duschade jag innan mamma och jag drog iväg mot en loppis som mamma hade blivit tipsad om. Kolla loppisidjupdalen.se om ni är intresserade.
 
Det skulle vara utanför Linköping, men jag vet inte, kändes mer som mitt ute i ingenstans. Men fint var det!
 
 
Man gick liksom in i några små bodar och det fanns verkligen allt - porslin, böcker, solbrillor osv osv.
 
Jag blev lite kär i detta set men inte så pass att jag slog till:
 
Denna LP, alltså främst titeln, gjorde mig lite flinig och glad:
 
Och mamma köpte Dunderklumpens LP, för omslaget såklart:
 
Mer loppis måste det bli i sommar! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    WOW! Jag måste åka dit! Hoppas verkligen du köpte This is Gunnar LP-n! Vilken skatt! :D hihi!

    2013-07-01 | 22:42:51
  • Carina Matsson säger:

    Hej Maja!

    Tack för dina fina ord om vår Loppis i Djupdalen! Vi har öppet lördagarna i augusti också om du blir sugen på ett återbesök. Lycka till med din blogg!

    Hälsningar,
    Anders och Carina på Loppis i Djupdalen

    2013-08-15 | 22:04:08

Kommentera inlägget här: