majjaeriksson

Hard work work

Kategori: Maja

Nämen tjenare!
 
Vet ni vad? Jag klarade alla tre junitentor trots att jag tyckte att min hjärna hade tagit lov. Hur bra? Så jäkla bra! Jag fick till och med 2 VG. Galet. Jag är stolt! Därför skryter jag lite.
 
Imorgon slutar vi tolv och på fredag är det ju midsommar och ledigt. Dessa tre jobbdagar har gått riktgt fort och bra. Men jag är rätt trött så här dags, en annan är ju inte van att hålla igång så där. ;) Tänkte visa tre bilder jag knäppt med mobben för att ni ska få en bild av hur jag och min kollega kan ha det:
 
 
 
 
Mycket rensning blir det, men det är faktiskt en helt okej syssla. Och fint blir det! Och det är kul när man får höra saker från en hyresgäst, som: Är ni tillbaka igen? Då blir det ordning på't! eller Ni gör så fint, tjejer!
 
Nej, nu ska jag chilla. För det är jag värd!
 
Maja.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Vad du är duktig! Märks att du är min syrra;) ses snart! Kram

    2013-06-19 | 21:12:00
  • mormor säger:

    GRATTIS!
    Vad duktig du är, men det var ju ingen överraskning jag vet ju att du är det.
    Kram

    2013-06-19 | 23:03:31
  • Moa säger:

    Grattis till toppenresultat, du är ju såå duktig!! :) Och det är så härligt att vi kan kalla oss kollegor igen! :D Hihi!

    2013-06-22 | 15:22:44

Kommentera inlägget här: