majjaeriksson

Sommarfötter och en och annan uppförsbacke

Kategori: Maja

Instagram: majacharlotta1
 
Jag ser på statistiken att ni kikar in här trots att jag bloggar sämre än någonsin. Ett litet förlåt för det men bara ett litet. Jag försöker att göra det jag känner för och har helt enkelt inte kännt mig så bloggsugen. Men ibland så! :)
 
Igår jobbade jag som vanligt sju till fyra och sen blev det en springrunda i Fålehagen, riktigt jobbigt med backarna där, men kul att man känner att man blir bättre och bättre och orkar mer och mer. Sen skjutsade jag hem Calle för att åka hem och äta och duscha och sånt för att sedan hämta honom igen och gå på The Lone Ranger på bio, ni vet den nya med Johnny Depp. Den var härlig! Och bion var riktigt bra upprustad! Bra bra.
 
Och idag har jag hunnit med sommarfrukost på sommartrappan, att sola och spela badminton med pappa, Lisa och Matheus. Och nu får vi se vad resten av dagen har att ge!
 
Jag försöker liksom tänka att jag faktiskt har sommarlov på kvällarna och helgerna och att jag vill göra det till ett fint sommarlov.
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Du verkar verkligen ta vara på dina dagar på ett positivt sätt!
    Kram

    2013-07-08 | 23:47:48

Kommentera inlägget här: