majjaeriksson

Torsdag du

Kategori: Maja

Igår åt jag (bland annat och inte samtidigt) saltade solrosfrön och smoothie och jag gillade det. Sånt där som piggar upp vardagen! :)
 
Och lite detaljer från hemmet vårt:
 
 
 
Lite underligt inlägg det här...
 
Idag var jag hos optikern! Min syn hade försämrats vilket gjorde mig lite rädd, men det är tydligen naturligt och speciellt när man pluggar mycket... ;) Och så provade jag bågar. Det var riktigt svårt, de fick kalla in alla experter de hade för att jag skulle kunna bestämma mig och komma fram till något, vilket jag till slut gjorde, så om en vecka har jag nya brillor! Då kanske ni får se! ;)
 
Ha det!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Det är fint i sonnorp! Och så spännande med nya brillor du! Det vill vi se! :)

    2013-02-21 | 21:07:08

Kommentera inlägget här: